صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل ریحانه ها آیت الله سیستانی | ||
|
[ پنج شنبه 28 آذر 1392
] [ 6:32 قبل از ظهر ] [ منتظر ]
غنچه تا غنچه است در حجاب است، هیچ کس هوس چیدن آن را نمیکُند،
اما همین که حجاب سبز خود را کنار نهاد و باز شد ، آن را خواهند چید.
اما و اما ، وقتی که چیدند ، چند روزی ممکن است در جای مناسبش قرارش دهند ، اما دیری نمی پاید که پژمرده و پرپر می شود و آن را در سطل زباله می اندازند ، سطل زباله ، زباله !!!
۩ ◄ هدیه (اختیاری) خواندن این مطلب 14 صلوات میباشد ► ۩
برچسبها: حجاب , , , [ پنج شنبه 7 شهريور 1392
] [ 3:30 بعد از ظهر ] [ امیر حسین معصوم خانی ] دختران دیروز وامروزبرخى نویسندگان چنین اظهار نظر کرده اند که پوشش اسلامى نتیجه تعامل فرهنگى بین اعراب و ایرانیان و رومیان است و در نتیجه، اسلام نسبت به چگونگى حضور زن در برابر نامحرم قانونى خاص ندارد و آن چه امروز به صورت دستورى شرعى در آمده، مستندى شرعى ندارد. این مقاله به تحقیق درباره صحت و سقم این نظر مى پردازد.
منبع:فصلنامه تاریخ درآینه پژوهش، شماره سوم
برچسبها: تاریخچه, حجاب, دیروز , امروز, ادامه مطلب [ سه شنبه 5 شهريور 1392
] [ 7:45 بعد از ظهر ] [ اسماعیل پور ] [ سه شنبه 5 شهريور 1392
] [ 7:23 بعد از ظهر ] [ اسماعیل پور ] چادر مشکی تو برایت امنیت می آورد خیالت راحت گرگ ها همیشه به دنبال شنل قرمزی هستند!
برچسبها: حجاب, عفاف, چادر, حجاب و عفاف, [ سه شنبه 5 شهريور 1392
] [ 1:52 قبل از ظهر ] [ ابوذر عصمت ]
نویسنده جواد سلگی.www.fadak7124.loxblog.com حجاب گوهر وجودت را حفظ میکند. بهتر است کودکان خود را از همان کودکی با حجاب آشنا سازیم دوران کودکی دوران یادگیری سریع است وعادت ها بطور سریع جای خود را در وجود کودک ثابت میکند . کودکان خود را با حجاب ومعنا وفواید آن آشنا سازیم آشنایی انان با مساجد وکلاس های قرآنی که بیشتر در فصل تابستان بر گزار میشود میتواند در رشد کودک در مسیر شکوفایی موثر باشد آموزش های که در خانه میتوان به کود کانمان داد ساده ترین روش وقتی که میخاهم نماز بخوانم کودم را نیز در کنار خودم نگاه میدارم یا در زمان خواندن قران-زیارات و.... قدرت یاد گیری کودکان در همان زمان کودی بیشتر است وچه بس زیبا باشد که یادگیری خود را با آییین اسلامی ناب آغاز کنند. حتماً نظرات خود را بیان کنید.
[ دو شنبه 4 شهريور 1387
] [ 7:37 بعد از ظهر ] [ جواد سلکی ] |
|